dimecres, 9 de juliol del 2008

El Camí de Sanjosex

No us passa que de vegades relaciones tantíssim una cançó amb un moment que fins i tot, no la pots tornar a escoltar sense repetir les emocions que et van produïr les vivències? a mi em passa amb en Sanjosex. I això segons com, pot arribar a ser una putada.
Perquè mira que m'agrada en Sanjosex!!! però hi ha cançons que ara per ara em costa poder-les escoltar, com la de Temps i Rellotge.

Això no em passa amb El Camí... aquest camí em porta on vull estar.... Aquí us la deixo.

video

3 comentaris:

Santi ha dit...

Aquesta és la grandesa de la música, que com les olors, et pot fer reviure sensacions i despertar records, i et permet gaudir del passat en el present.
Et transmet estats d'ànims i moments viscuts perquè fins i tot en els moments més inesperats hi ha una cançó, que encara que no ens agradi, ens recordarà aquell moment.

Una gran cançó d'un disc boníssim. Moltes gràcies.
(jo també fa temps que no escolto temps o rellotge, la tinc pendent de posar al bloc des del primer dia...)

Santi ha dit...

Com li deu funcionar el cap a l'Ariadna perquè ahir, sense haver llegit el blog ni haver-ne parlat, es posés a cantar Temps o rellotge?

La Intransigent ha dit...

Home, el camí de Sanjosex em sembla que no estava tant enfangat com el meu!
Si que és curiós com a vegades persones que sóm tant llunyanes pensem en les mateixes coses en el mateix moment.
Adéu saltarina!