dissabte, 15 de desembre del 2012

El Gran Dictat

L'Oriol em va apuntar al concurs sense que jo en sapigués res..... em va trucar una noia per convocar-me a un càsting... a un càsting??? de què?? em sembla que t'equivoques...... doncs no s'equivocava no...
hi vaig anar.... i em van trucar per a participar al concurs. Saps aquella pregunta típica de .." on no et trobariem mai?"... de ben segur que jo hagués respost: "a un concurs de la tele".... perquè vegis que és tan cert allò de què mai no diguis.... en fi, que amb tota la meva trouppe, marit, fills, fills del meu marit, sogra i germanes i amics.... cap a la tele.
L'experiència ha estat única. M'ho vaig passar teta. Ens ho vam passar teta. I ara, després de 6 mesos de la gravació, ja hem sortit a la petita pantalla i hem tornat a reviure des del sofà de casa, aquella jornada de juliol tan intensa i divertida. I si a sobre guanyes!!! doncs rodó ;) ara només queda esperar que em paguin els calerons que vam guanyar i que si arriben aviat, ens gastarem esquiant!!!!